5 typů lidí, se kterými má cenu pracovat

Sdílej na Google+
Před několika dny sem se setkal s Ondřejem, úspěšným account managerem jednoho magazínu o osobním rozvoji. S Ondřejem jsme se zapovídali a dostali se i na to,  s jakými lidmi spolupracovat a že každý je vlastně jiný. Ondřej se zmínit o 5 kategoriích lidí, se kterými má cenu pracovat.  Přišlo mi rto hodně zajímavé rozdělení a tak jej sdílím i zde.



5 kategorií lidí, se kterými se vyplatí pracovat

Zde je tedy 5 kategorií lidí, se kterými se vyplatí pracovat:
1. Lidé schopní vygenerovat vlastní víru, víru v něco s přesahem.
2. Lidé schopni v případě přijetí víry vygenerovat vlastní vizi.
3. Lide kteří nejsou schopni vlastní víry, ani vize, ale jsou schopni vlastní strategie.
4. lidé bez schopnosti vygenerovat vlastní víru, vizi a strategii, ale se schopností vygenerovat své cíle.
5. Lidé bez schopnosti vygenerovat vlastní víru, vizi, strategii a cíle, ale se schopností vygenerovat vlastní “výrobní” prostředky.


Co na toto rozdělení říkáte vy? Podělte se o Vaše názory v komentářích!

Jaromír Průša

šéfredaktor
Mé jméno je Jaromír Průša (@nacesteskoucem) a zabývám se profesně výkonnostním koučováním, lektorováním a profesionálním networkingem. Specializuje se zejména na exekutivní coaching, facilitaci workshopů a na profesionální business networking a též na blogování a psaní článků. Více se o něm dozvíte na www.jaromirprusa.com.
Sdílej na Google+

eMozek.cz - Objevte svůj pravý potenciál!

    Komentář na Bloggeru
    Komentář na Facebooku

0 komentářů:

Okomentovat